Wednesday, January 10, 2007

La începutul anului trecut, Cătălina Ponor cucerea al treilea titlu continental la bîrnă, reuşind să închidă astfel gura cîrcotaşilor care o considerau deja o sportivă terminată. După rezultatele bune înregistrate la Campionatul European de la Volos (Grecia), tripla campioană olimpică de la Atena a hotărît totuşi să se retragă din activitate. Treptat, distracţiile cu prietenii şi călătoriile peste hotare
au luat locul antrenamentelor asidue şi cantonamentelor plictisitoare. Cătălina a primit apoi o ofertă avantajoasă din partea unui televiziuni nipone (30.000 de euro) pentru a participa la nişte spectacole demonstrative. Ponor s-a accidentat însă la gamba piciorului drept şi contractul a fost reziliat. A urmat un anunţ surpriză: Cătălina va reveni anul viitor în sala de gimnastică şi va încerca să ajute lotul feminin la Campionatul Mondial de la Sttutgart. Pînă să reînceapă antrenamentele, campioana olimpică va petrece sărbătorile în familie şi va pleca pe 18 ianuarie în Canada, unde va antrena o grupă de fetiţe şi va efectua un program demostrativ.

Reporter: Cum te simţi din punct de vedere fizic?
Ponor: Deocamdată, mai am un pic probleme cu piciorul, mă mai doare puţin spatele, dar în general mă simt mai bine. Faţă de cum eram înainte, mi-am mai revenit.
Reporter: Cu ce impresii ai rămas după perioada petrecută în Japonia?
Ponor: A fost o experienţă frumoasă şi grea în acelaşi timp. Antrenamentele de acolo m-au cam obosit şi nu am de gînd să mă întorc în Japonia în perioada următoare, mi-a ajuns.

“Nimeni nu are dreptul să se bage în viaţa mea”

Reporter: După retragere ai călătorit destul de mult. Îţi vei petrece totuşi sărbătorile cu familia?
Ponor: Crăciunul am să-l fac acasă cu familia, iar Revelionul mi-l voi petrece cu prietenii. Cu toate astea nu mă voi putea detaşa complet de gimnastică, pentru că prietenul meu este gimnast (rîde).
Reporter: Anunţul revenirii tale în activitate a cam reaprins spiritele în gimnastica românească, iar antrenorul tău, Matei Stănei, a intrat din nou în conflict cu Nicolae Forminte, coordonatorul lotului olimpic.

No comments: